چیزهایی که باید در مورد داشتن لبخند زیبا بدانیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 18 دی 1400
بازدید : 243
نویسنده : mozhgan

داشتن لبخند زیبا 

مسواک زدن و استفاده از نخ دندان راه های روزمره و لازم برای داشتن طرح لبخند زیبا و حفظ دندان های روشن، سفید و سالم است. با این حال، اگر شما هنگام لبخند زدن احساس کنید که در دندان هایتان کمبود درخشندگی یا زرد تر شدن دیده می شود هیچ چیزی برای نگران شدن نیست چون شما تنها نفر نیستید که به این مشکل دچار شده است. هنگامی که یک آکادمی دندانپزشکی و لوازم آرایشی ایرانی از مردم می پرسید چه چیزی را در مورد لبخندشان بیشتر دوست دارند و به آن توجه خاصی دارند شایع ترین پاسخ، دندان های سفید تر بود. در ادامه با مجله اینترنتی دندانپزشکی همراه باشید.

چرا رنگ دندان های من تغییر یافته است؟

 با گذشت زمان، دندان هایتان به دلایل مختلف می توانند از سفید تا نه چندان روشن و زرد به نظر برسند که عوامل مهمی در این امر تاثیر گذار هستند که شاخص ترین آن ها را در زیر آورده ایم:

  • غذا و نوشیدنی
  • استفاده از تنباکو
  • سن
  • تروما (ضربه)
  • داروها

بیشتربخوانید... ارتودنسی و تغییر چهره

 آیا سفید کردن روی تمام دندان ها یکسان عمل می کند؟

نه، به همین دلیل است که قبل از تصمیم گیری برای سفید کردن دندان ها، با دندانپزشک خود صحبت کنید، زیرا سفید کننده ها ممکن است تمام انواع تغییر رنگ را تصحیح نکنند. به عنوان مثال، دندان های زرد احتمالا به خوبی سفید می شوند، اما ممکن است دندان های قهوه ای با این روش پاسخ ندهند و دندان هایی با رنگ های خاکستری ممکن است در همه جا سفید نشوند. سفید کردن روی کلاه، روکش، تاج و یا پر کردن کار نمی کند. اگر تغییر رنگ دندان شما به علت دارو یا آسیب دندان ایجاد شود، این کار نیز موثر نخواهد بود.

بیشتربخوانید... دندانپزشکی در بارداری

آیا عوارض جانبی بعد از سفید شدن دندان وجود دارد؟

بعضی از افراد بعد از فرایند سفید کردن دندان های خود دچار حساسیت دندان می شوند. این اتفاق زمانی می افتد که پراکسید در سفید کننده از طریق مینا به لایه نرم دنتین می رسد و عصب دندان شما را تحریک می کند. در بیشتر موارد حساسیت موقتی است. شما می توانید درمان را به تاخیر بیاندازید، سپس دوباره امتحان کنید. بیش از حد از سفید کننده ها نیز می تواند به مینای دندان یا لثه آسیب برساند، بنابراین مطمئن شوید که راه درست را انتخاب کرده اید و حتما با بهترین متخصص ارتودنسی خود صحبت کنید.





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com